Centre de Recursos Pedagògics Vallès Oriental III - Sant Celoni

musical, plàstic, verbal, matemàtic

descoberta d'un mateix

les festes

descoberta de l'entorn social i natural

Criem pollets al parvulari. Experiència de centre amb imatges significatives del procés.

Els grills. El racó d'observació a l'aula. experiència de centre

A la llar d'infants experimentem! Propostes de treball pràctic que s'han dut a terme amb diferents elements naturals

El món per un forat. sèrie de vídeos, fotografies, dibuixos i activitats interactives pensades per ser transmeses i visionades per internet. Dirigit a alumnes de cicle inicial i tots aquells alumnes nouvinguts que s'inicien en el coneixement de la llengua catalana.

Experiències de 0 - 6 anys: joc heurístic, tallers d'experimentació.
El racó d'observació
Taller d'experiments
Recull d'experiències en centres

organització de l'espai

.

Racons a l'educació infantil

Organització a les aules d'educació infantil

Ra
cons a classe: P-3, P-4 i P-5

Treball per racons a l'educació infantil. Web realitzat pel grup de treball de l'AM Rosa Sensat. En procés d'edició

El treball en l'educació infantil.
Reflexions sobre els racons.Pàgina en castellà.

treballem per projectes

Els conills

Els lleons

Les balenes

El món dels pingüins
         Més sobre els pingüins: imatges, curiositats, retallables. Pàgina en anglès

Índex de la revista Cucafera disponible al CRP

Índex de la revista Reporter-Doc disponible al CRP

L'Espai.  És un web portat a terme a partir de la conversa real amb els nens i nenes i del treball d'investigació fet a l'aula, i  pensat per a que els infants de parvulari puguin navegar per ell amb facilitat

llenguatges

educació visual i plàstica

Una pinzellada al món de l'art  El tema central és el treball de les estacions de l'any, dels seus colors característics mitjançant l'observació d'obres d'art.

Art a l'educació infantil. Experiències relacionades amb l'art a Educació Infantil portades a terme amb nens i nenes de segon cicle d'Educació Infantil

Els somnis de Salvador Dalí. Experiència d'educació infantil

Dibuixos per acolorir agrupats per temàtiques: animals, plantes, festes populars, oficis... per triar i remenar.

Tapes d'àlbum agrupades en quatre blocs: Nadal, primavera, estiu i projectes. De cada proposta s'expliquen els passos a seguir per la seva realització.

Activitat de plàstica:
A la manera d'Arcimboldo

Els audiovisuals a l'Educació Infantil: propostes d'activitats
Las esculturas de Utrera. Projecte a partir de les escultures del poble

El baul de mirar i ver.
Espai web que intenta desenvoluparr la capacitat d'observació i el gust prr la pintura.

MUPAI, Museo Pedagógico de Arte Infantil. espai amb recursos pel  professorat: formació i investigació de l'art infantil.

L'art romànic a educació infantil. El gest - la mirada- pintura al tremp d'ou...

Teteamodeler. Web en francès amb més de 2500 activitats i manualitats

Experimentem amb pasta de sal. Experiència de l'E. Bressol Bellvitge.Recollida per l'espai El Safareig

educació musical

Cançoner per als més petits. (pdf): cançons de falda, de bressol, els animals, els oficis, el temps i la natura, cançons de dansa i joc, cançons eliminatives..

L'Audició musical a l'Educació infantil i primària

Fem festa: cançoner digital, cançó del dijous llarder, carnestoltes..

Els instruments de l'orquestra

llenguatge verbal

Recull de poemes animats per a nens i nenes: la lluna, la tardor, la tempesta, el mussol, el pop, la tortuga.... Possibilitat d 'imprimir-los.

Contes d'arreu del món. Dinou contes senzills, plens d'humor i llegendes aportats per persones provinents de cultures diferents

Un mar de contes... pàgina de contes infantils

Llegir i escriure quina aventura!

Jocs i contes interactius per a l'educació infantil i primer cicle de primària

Unitat de programació pensada per alumnes que comencen l’aprenentatge de la llengua anglesa a l’Educació Infantil.

llenguatge matemàtic

Tot jugant fem geometria. Experiència que incorpora l'ús de la càmera digital per apropar les figures geomètriques del carrer a l'aula.

Experiència de centre: Cossos amb volum i contes de comptar

descoberta d'un mateix

P
sicomotricitat: consciència corporal, expressió corporal i equilibri. proposta de jocs

Els hàbits.: d'autonomia, de treball, de sociabilitat

Experiència a l'escola bressol

Psicomotricitat

El mirall.
Proposta de treball de l'editorial Santillana.

Hàbits de consum. 5 al dia
. Web que promou el consum de les fruites i hortalisses entre els infants. Ho fa mitjançant activitats lúdiques i educatives

L'educació fisica a 0-3anys.Marisol Gelonch(assessora) i els equips de mestres . Aportació al comgrés d' educació de Barcelona

Juguem amb les caixes de cartró. Experiència de l'escola Gravi. Barcelona

Emboliquem i desemboliquem. Experiència E.B. Lola Anglada

les festes

Festes a l'xtec

La castanyada

Quins panellets farem!

Tots sants. Web de l'etnocat amb informació general

Carnestoltes

Taller de disfresses: Un carnaval embruixat (revista cavall fort)

Màscares per carnestoltes

Per carnaval caretes i carotes

Nadal

Dossier especial de Nadal: manualitats, dibuixos per pintar, cançons i dites de nadal. Material per imprimir elaborat pel CRP del Solsonès.

Sant Jordi

Sant Jordi a Educàlia