Servei Educatiu del Vallès Occidental IV - Sant Cugat del Vallès

Seminari de coordinació de
mestres d'Educació Especial i USEE

Què fem: curs 2011/2012

Aprofundir en l’atenció  a l’alumnat amb funcionalitat diversa, més vulnerable o amb necessitats educatives especials des d’una mirada inclusiva i de participació de tot el centre en l’ensenyament i l’eliminació de barreres per a l’aprenentatge d’aquests alumnes.

Treballar per col·laborar, amb el centre, en el coneixement de les necessitats educatives especials i en els suports inclusius de l’alumnat amb TGD i de l’alumnat amb Discapacitat intel·lectual, reflexionant davant l’estudi de casos d’alumnes escolaritzats en aula ordinària i escolaritzats en USEE.

Compartir coneixements i criteris i facilitar l’intercanvi d’experiències, metodologies, materials, instruments, recursos web, formacions, cursos, associacions, tic i bones pràctiques per a l’atenció a la diversitat de l’alumnat.

2011/2012