Experiència seleccionada en la modalitat de comunicació audiovisual

Títol:

Projecte Comenius: Tu + Jo = Nosaltres
Centre:
Escola Nadal
Localitat:
Sant Feliu de LLobregat

Establir parelles d'amics que intercanviaran informació via correu electrònic sobre l'entorn més proper (aficions, esports, mascotes...) i sobre la localitat (festes, tradicions, gastronomia, patrimoni cultural...); posterior elaboració d'un conte, adreçat als alumnes de cicle inicial, en el qual la mascota del projecte, el cargol Sammy, visita i presenta diversos llocs remarcables de la zona i de cada país participant. Els productes resultants són diversos: exposició del material intercanviat pels alumnes (postals, informacions diverses, DVD amb danses, cançons, receptes de cuina, festivals...), elaboració de la guia turística de la localitat, inclusió del projecte a la pàgina web de l'escola i realització del conte "Sammy, the Snail, visits Europe".

+ Informació