A QUI S’ADREÇA

Als alumnes dels cicles mitjà i superior de primària i d’ensenyament secundari obligatori de tots els centres educatius de la comarca del Segrià. També al públic en general.

LLOC DE LA VISITA

Biblioteca Pública de Lleida (Claustre àrea infantil)

DURADA DE LA VISITA

Sessions previstes d'un màxim de 60 minuts. A mode orientatiu la visita pot constar de:  presentació (5 minuts),  treball individual (40 minuts) i  joc de descoberta per equips (15 minuts). No obstant, la durada dependrà dels interessos de cada tutor i del treball previ fet a l’aula.

La visita ofereix diferents  possibilitats d'aprofitament didàctic a criteri del professorat, segons els objectius que pretengui assolir amb els alumnes. Es pot prioritzar més un bloc que un altre o plantejar una visita que possibiliti una visió més general... El CRP assessorarà al professorat sobre aquestes possibilitats i els materials didàctics de què el professorat disposa tant per al treball previ a l'aula (documents en suport digital i en suport paper), com per a la visita (fitxes de treball i joc).

Tota aquesta informació s'oferirà a la sessió informativa de l'exposició al CRP del dia 18 d'octubre a 2/4 de sis de la tarda, a la qual cal inscriure's abans del 17 d'octubre.

ELS GRUPS

El nombre desitjable d'alumnes per visita és de 20 a 25 alumnes. Es pot organitzar, però la visita per tal que també pugui aprofitar-la un grup més nombrós de fins a 40 alumnes.

CALENDARI

L’exposició es podrà visitar del 14 de novembre al 20 de desembre ambdós dies inclosos. Al llarg d'aquests dies es podran fer visites amb grups escolars després de concertar-ho amb el CRP del Segrià. Els tutors dels centres educatius que determinin fer la  visita  hauran de  pactar els horaris i posar-se en contacte prèviament amb el CRP del Segrià, per tal de concretar el tipus de visita que els interessa i personalitzar els materials necessaris per als alumnes.

A la sessió informativa de l'exposició al CRP del dia 18 d'octubre a 2/4 de sis de la tarda s'explicarà com es durà a terme tot aquest procediment. Per assistir a aquesta reunió cal inscriure's abans del 17 d'octubre.

Els dies hàbils per fer les visites són:

Novembre 2006

Dilluns

Dimarts

Dimecres

Dijous

Divendres

Desembre 2006

Dilluns

Dimarts

Dimecres

Dijous

Divendres

Hores de visita:
Matí:
- De les 10:10h a les 11:10h
- De les 11:20h a les 12:20h
- De les 12:30 a les 13:30
Tarda:
- De les 15:15h a les 16:30h

Nota: Les visites dels diferents grups escolars es concertaran per rigorós ordre d'inscripció a través d'una trucada telefònica al CRP del Segrià (973 264021) a partir del dia 19 d'octubre.

Recordeu:
1er: trucar al CRP per acordar i confirmar dia/es i hora/es
2n: trametre l'abans possible al CRP per correu electrònic la comanda de fitxes didàctiques per a la visita.
Baixeu-vos aquesta fitxa:

Cicle Mitjà de Primària                               Cicle Superior de Primària                         ESO