El Word permet "mecanitzar" el procés de marcatge
d'entrades d'índex alfabètic en un document si, prèviament,
s'ha creat un altre document amb una taula que contingui les entrades
a marcar.
- Cal generar aquest document de forma que contingui una taula de dues
columnes que, a l'esquerra, contingui les paraules que el Word haurà
d'automarcar, al document on volem generar l'índex alfabètic i, a la
dreta, el valor que correspondrà en l'índex. Si es volen fer sub-entrades
per a una paraula, aquestes apareixeran separades de l'entrada principal
per dos punts. En el cas de sub-entrades, es començarà per l'estructura
més complexa i s'acabarà per la més senzilla i se situaran, en aquest
ordre, dintre de la taula. Per exemple:
científic |
aprenentatge: científic |
sistemàtic |
aprenentatge: sistemàtic |
aprenentatge |
aprenentatge |
- Un cop confeccionada la taula, cal desar el document per a fer-lo
servir, posteriorment, en la tasca de marcatge d'entrades.
- Per a marcar les entrades de l'índex al document principal, s'ha de
procedir de la següent forma:
- Demanar Insertar | Índice y tablas...
| Automarcar...
- Localitzar el fitxer, amb les entrades, que heu desat anteriorment
i obrir-lo.
- El Word comença, automàticament, l'automarcatge.
- En acabar el procés es pot generar l'índex amb Insertar |
Índices y tablas... | Índice.
|