SATI EEE SATI EEE
III Jornades NT&NEE Taller 08
Adaptació d'activitats Clic al català occidental

Lloc:CEIP Santa Maria de Gardeny
c. Rossinyol, 2
25003 Lleida

inscrits  MATERIALS CREATS

Les activitats del Clic amb suport oral presenten la variant lingüística del català central i aquesta no es sempre la més adequada pels alumnes de les terres de ponent.

El problema s'agreuja amb l'alumnat amb NEE o d'incorporació tardana que necessiten identificar-se clarament amb el model lingüístic.

L'objectiu d'aquest taller es adaptar algunes activitats Clic que es considerin interessants, tornant a gravar els missatges orals i modificar, si cal, el lèxic utilitzat.

També podem aprofitar per canviar altres aspectes del paquet que creiem que es puguin millorar.

Les tasques a fer són

• seleccionar els paquets més interessants
  • analitzar el vocabulari i altres components lingüístics de l'activitat
  • fer una proposta d'adaptació
S'iniciarà un debat telemàtic i a partir de les aportacions dels participants es definirà millor la proposta definitiva.

Eines de treball
  • el programa Clic
  • l'Enregistrador de só del Windows
  • El programa Cooledit
Recomanacions

No cal tenir experiència en l'elaboració d'activitats del Clic, però sí és molt convenient coneixer el funcionament d'aquest programa a nivell d'usuari.