Taula Catàleg de Programes

molt
bastant

moltÝssim
Llengua catalana INFANTSJOVESDisc. auditivaDisc. intel.lectualIncorporaciˇ tardanaDificultats d'aprenentatgeDisc. visual-baixa visiˇ-alumnatimatgetextsoContingutInterficieSECUND└RIAPRIM└RIAINFANTILActivitats a l'ordinadorWindows 98

Exler

Autor: Vendrell, J. M.; Fonoll,J. (1997)

Descripció

Consta d'un conjunt d'exercicis preparats per treballar diversos aspectes del llenguatge oral i escrit. Els seus exercicis sˇn dirigits a recolzar l'aprenentatge i el desenvolupament lexical en nens i/o afavorir la denominaciˇ en els casos de trastorns del llenguatge. El programa s'acompanya de dos m˛duls i proposa els exercicis de:
-Explorar el vocabulari
-Comprensiˇ oral
-Comprensiˇ escrita
-Dictat
-Denominaciˇ

El M˛dul 1 treballa cent quinze paraules agrupades en cinc hist˛ries: La Masia, La Casa, Els Nens, La Cuina i El Bany.
El M˛dul 2 treballa cent dotze paraules diferents en dues hist˛ries: El Pescador i El Poble Pescador.

CompetŔncies bÓsiques

CL LING▄═STIC