Tecnologia Diversitat i Necessitats Educatives Especials

Presentació

Després de la 1a Jornada TIC i NEE realitzada l'any 2002 a Mataró TIC NEE Mataró 2002 ens plantegem la realització d'aquesta nova jornada adreçada als professorat de Primària, Secundària, centres d'E.E. i altres professionals interessats en el tema, que vol ser un punt d'intercanvi de materials i experiències i un espai de reflexió sobre les possibilitats i dificultats d'utilitzar les TIC en l'atenció educativa del seu alumnat.

L'atenció a la diversitat a les aules i especialment a l'alumnat amb Necessitats Educatives Especials és un dels reptes que es plantegen els professionals de l'ensenyament en el seu treball diari.

Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació ( TIC ) ofereixen constantment recursos educatius nous i diferents propostes de treball i d'intervenció que per desconegudes no sempre s'aprofiten suficientment.

Per aquest motiu convoquem aquesta amb l'objectiu de