torna inici
Dia
del 19/05/08 al 16/06/08

Matí: dilluns i dimecres

Tarda: de dilluns a dijous

de 10.00 a 13.00 h

de 16.00 a 18.00 h

Ubicació Inici pàgina

L'escola està situada al centre de Blanes, que és una coneguda població turística de la Costa Brava. La vila està entre grans i boniques platges, envoltades de verdes montanyes i parcs naturals. És un lloc tranquil però amb una variada oferta cultural i una animada atmosfera estiuenca. És un indret ideal per combinar una estancia de vacances aprenent un idioma.

Per a més informació, visiteu la pàgina web de l'Ayuntamiento de Blanes: www.blanes.net

DESCRIPCIÓ GENERAL

Metodologia del curs Inici pàgina

La dinàmica de l’ensenyament a Cursos d’Estiu està adreçada a aconseguir un aprenentatge de tipus comunicatiu.

La programació per a cada nivell s’estableix tot seguint els  continguts funcionals i gramaticals dels cursos regulars. Però s’insisteix més en les activitats d’expressió i comprensió oral, deixant els coneixements teòrics i les activitats escrites en un segon lloc.

El fet que els cursos regulars constin de 130 hores lectives i els d’estiu només de 80 hores fa que no sigui possible que uns i altres siguin del tot paral·lels.

D’altra banda, en els cursos d’estiu està programat que els diferents nivells estiguin agrupats d’acord amb el grau de coneixements dels alumnes que els integren i no pas d’acord amb uns criteris objectius i externs.

Els professors s’adaptaran a les necessitats del grup en el moment de triar allò que s’ha de treballar a classe.

Certificat Inici pàgina

Es lliuraran dos tipus de certificat: un d’assistència o un amb nota.

Els/Les alumnes que hagin assistit al curs amb regularitat  (80% com a mínim), rebran un certificat d’assistència.

Si ho desitgen i han superat el curs satisfactòriament, se’ls lliurarà un certificat on constarà la nota obtinguda i el nivell del grup.

Algunes universitats de Catalunya reconeixen aquests cursos com a crèdits d'idioma de lliure elecció. Els interessats s’han d’adreçar a la secretaria de les mateixes facultats per confirmar-ne el reconeixement.

Calendari Inici pàgina

El curs començarà el dimarts dia 1 de juliol fins el dilluns 28 de juliol.
La durada total és de 80 hores,
4 hores de classe diàries, de dilluns a divendres.

Idiomes Inici pàgina

Alemany, anglès, francès i espanyol per a estrangers.

Nombre d'alumnes Inici pàgina

20 alumnes per grup (places limitades)

Edat mínima Inici pàgina

16 anys

Preu del curs Inici pàgina

El preu establert pel Departament d'Educació ORDRE EDU/281/2007 de 27 de juliol.

Alemany, anglès, francès i espanyol per a estrangers.
290,85€

Test de Nivell Inici pàgina

El test té una durada aproximada de 2 hores.

Els resultats es penjaran al suro de l’entrada el dimecres dia 30 de juny a les 16 h de la tarda (excepte els d’espanyol que es donaran a les 13.00 h del 1r dia de curs).

Al departament d'alumnat a la planta baixa de l'escola.

Es requereix:

- 1 fotografia de carnet.

- original i fotocopia del DNI, permis de conduir o passaport.

El pagament de la matrícula s'haurà de fer efectiu a qualsevol oficina de la Caixa de Girona. S'haurà de recollir l'imprès de pagament a l'oficina d'alumnat en el moment de la matrícula.

D'ajuts i beques, tot i que no s'en preveu cap a priori, es podran contemplar les sol·licituds degudament raonades i documentades.

Condicions de la matrícula Inici pàgina

L'Escola es reserva el dret d'anul·lar el curs si no s'arriba al mínim d'alumnes establert.

La matrícula es tancarà tan bon punt es cobreixin les places disponibles.

De cap manera es retornarà l'import total o parcial de la matrícula, en cas que l'alumne decideixi no assistir als cursos o retirar-se'n.

Si queden places lliures, la matrícula restarà oberta fins al dia de l'inici de les classes.

El curs d'estiu no dóna dret ni a nivell ni a plaça per a un curs regular.

Horaris de classe Inici pàgina

L'horari serà de dilluns a divendres de 9.00 h a 13.00 h per als grups del matí i de 17.00 h a 21.00 h per als grups de tarda, amb la distribució horària següent:

Torn de Matí
Matrícula Inici pàgina

Dates, dies i horari de matrícula:

Torn de Tarda

Activitats Inici pàgina

Als cursos d’estiu s’inclouen una sèrie d’activitats pensades per assolir una veritable implicació dels alumnes participants de tots els nivells, com ara: sessions de dansa, tallers de cuina i teatre, concursos de preguntes i respostes i d’escriptura, així com alguna xerrada o conferència en la llengua objecte d’estudi.

Informació general Inici pàgina

Per obtenir informació o resoldre qualsevol dubte, l’horari d’atenció al públic del departament d’alumnat és:

Matí: dilluns i dimecres de 10.00 – 13.00 h

Tarda: de dilluns a dijous de 16.00 – 18.00 h

Escola Oficial d'Idiomes Blanes

C/ Jaume Arcelos, 7, Casa de Cultura, 17300 Blanes (Girona)

El telèfon: (00 34) 972 331 345, i Fax: (00 34) 972 331 192

L'adreça electrònica és: eoiblanes@xtec.cat