BIBLIOTECA I CENTRE D'AUTOAPRENENTATGE "EUSEBI CIMA I VIÑAS"

1.Horaris
2.Usuaris
3.Equipament
4.Normes d'ús

mail: eoiterrassabiblio@yahoo.es

La biblioteca i Centre d'Autoaprenentatge va ser creada l'octubre de 1998 i porta el nom d'Eusebi Cima i Viñas, pedagog vinculat al món de l'ensenyament de la ciutat i que ja va donar nom a l'escola de primària que ocupà l'edifici abans de l'Escola Oficial d'Idiomes. La biblioteca – Centre d'Autoaprenentatge és finançada amb l'Aportació Complementària dels alumnes de l'Escola Oficial d'Idiomes de Terrassa.

És una biblioteca especialitzada en idiomes i ofereix material bibliogràfic sobre temes de llengua, literatura i cultura dels idiomes impartits al centre (actualment alemany, anglès, àrab, francès i italià). La biblioteca vol ser un espai per continuar i consolidar l'aprenentatge fora de l'aula.

1. Horaris      Tornar a l'índex

Període lectiu:

• de dilluns a dijous de 10.30 h a 13.30 h  i de 15.30 h a 20.30 h

La devolució de material en préstec també es pot fer a consergeria durant l'horari de funcionament de l'escola.

2. Usuaris      Tornar a l'índex

El servei de consulta està obert a tots els alumnes i el personal de l'EOI de Terrassa. Per fer ús del servei de préstec, però, cal ser alumne (oficial, That's English, monogràfics o lliures) o ex-alumne de l'Escola Oficial d'Idiomes de Terrassa i haver pagat l'Aportació Complementària anual establerta pel Consell Escolar. Presentant el resguard de pagament i una foto carnet es farà un carnet de biblioteca que també donarà dret a participar a les altres activitats i serveis organitzats per l'escola, finançats amb l'Aportació Complementària.

3. Equipament      Tornar a l'índex

• Fons
    La biblioteca disposa actualment d'un fons de 480 DVDs i 10.000 documents classificats de la següent manera:

- Lectures
- Mètodes
- Llibres d'exercicis
- Gramàtiques
- Diccionaris
- Revistes i diaris
- Mapes i informacions turístiques
- Música
- DVDs i Vídeos
- Cds. i cassets
- Fitxes d'Autoaprenentatge (vocabulari, comprensió escrita, comprensió oral, gramàtica i música)
- Exemples d'exàmens oficials

També posa a disposició dels usuaris:
- televisors connectats a una antena parabòlica
- ordinadors amb accés a Internet
- reproductors de DVD, CD, casset i video

• Material de curs
    Espai reservat per als materials i lectures obligatòries i recomanats durant el curs actual.

4. Normes d'ús      Tornar a l'índex

• Internet:
    Temps de connexió per un període no superior a 20 minuts per persona (en horari de màxima afluència)
  • Préstec:
    Es poden agafar simultàniament:
3 Llibres de lectura3 setmanes
1 Llibre de lectura obligatòria
2 cintes de vídeo
1 DVD
2 cintes de cassette
2 llibres de text
1 llibre de gramàtica
2 revistes o diaris
2 setmanes
1 CD-Rom
1 CD-Audio
3 fitxes d'autoaprenentatge
1 setmana

Està totalment prohibit fer còpies del material prestat.

Exclòs de Préstec:
Algunes obres de consulta
Diccionaris
Revistes actuals

• Reserves:
    Es pot fer reserva de qualsevol material que es pugui agafar en préstec. La reserva es pot fer a la mateixa biblioteca o per correu electrònic.
  • Pròrrogues:
    Es pot demanar una pròrroga del material prestat sempre i quan no estigui reservat.
  • Retards:
    Cal retornar els documents en el dia establert. En cas contrari s'aplicarà una penalització que consistirà en no poder endur-se material durant dos mesos.
    A principi de curs no es renovarà el carnet als usuaris que encara no hagin retornat material prestat el curs anterior (excepte préstec d'estiu).
  • Pèrdua:
    Recordeu que els materials no es poden guixar, ni subratllar ni marcar.
    En cas de pèrdua o deteriorament, l'usuari haurà d'adquirir la mateixa edició o abonar el seu import de reposició.

Tornar a l'índex