Qui som?Estel

Organigrama de l'escola

L’Escola d’Educació Especial XALOC és un centre privat i concertat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, el titular de la qual és l’Associació Escola d’Educació Especial XALOC formada pels familiars dels alumnes i els professionals que treballem amb ells. L’escola és una institució sense afany de lucre declarada d'Utilitat Pública amb 40 anys d’experiència professional dins del camp de l’educació especial.

Acull alumnes de 3 a 21 anys, amb discapacitat psíquica lleu o mitja, i/o trastorns sensorials, motors o de personalitat associats. Actualment hi ha matriculats 93 alumnes.

L’escola imparteix les etapes d’Educació Infantil, Primària i Secundària, amb les modificacions curriculars del primer nivell de concreció de cadascuna d’elles, així com Programes de Transició a la Vida Adulta i Laboral, per als alumnes majors de 16 anys.

L’escola té com a finalitat aconseguir una plena integració ciutadana i laboral potenciant al màxim les seves competències personals i socials. Els trets d’identitat que defineixen l’escola es basen en els següents principis i valors educatius: escola democràtica, participativa i oberta, inclusora, coeducadora, laica i aconfessional, sostenible, innovadora i amb identitat catalana. S'imparteix una formació integral, orientada al ple desenvolupament de la seva personalitat, en els aspectes físics, intel·lectuals, emocionals, socials i culturals.

Escola d'educació especial Xaloc  c/ Puigmajor, 63-65  08207 Sabadell  tel. 93 725 83 95   fax 93 725 66 11   esceexaloc@xtec.cat

Centre concertat pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya

Valid XHTML 1.0 Strict Valid CSS