E.Secundària

Classe Secundària

S'ofereixen dos itineraris:

Itinerari A

L’alumnat de Secundària que, per les seves característiques, es creu convenient prioritzar les habilitats socials, cíviques, domèstiques i d’autonomia personal, segueix una formació escolar emmarcada en habilitats adaptatives. Aquestes habilitats afavoreixen l’autoestima i potencien una millor qualitat de vida.

Itinerari B

Es treballen continguts de segon i tercer cicle de primària i primer cicle d'ESO amb les modificacions curriculars ( ESO adaptada) pertinents, treballant crèdits dirigits a les seves necessitats presents i futures com: taller de monedes, crèdits instrumentals bàsics (llenguatge i matemàtiques), recursos personals, coneixement del medi natural i social, educació sexual, educació emocional, i tutories i assemblees.Tenint sempre present: potenciar la maduresa, la responsabilitat i l’afermament de la personalitat.

Els nois i noies de secundària assisteixen setmanalment al l’aula taller on s’imparteixen els crèdits de tecnologia. L’escola disposa del reforç de logopèdia a totes les etapes (a nivell individual o de grup). A partir del 16 anys allarguem l’escolaritat obligatòria del nostre alumnat oferint-los formació professionalitzadora i d’inclusió social.

Mireu en el bloc les activitats sortides i excursions.

Escola d'educació especial Xaloc    c/ Puigmajor n 63-65  tel. 93 725 83 95   fax 93 725 66 11   esceexaloc@xtec.cat

Valid XHTML 1.0 Strict Valid CSS