Josep Janés

· Els alumnes no podran sortir del centre abans de l’horari esmentat, sense la presència dels seus pares, tutors o responsables.

· Per garantir una major seguretat i ordre, els alumnes del parvulari sortiran uns minuts abans. Les entrades i sortides del parvulari es determinaran al principi de cada curs.

· Durant l’horari lectiu, les sortides de la classe, tret de les motivades per indisposició o altre motiu justificat, hauran de tenir relació amb l’activitat docent.

FILES:

· L’entrada de l’alumnat d’Ed. Infantil es farà de la forma següent:

I3

Farà servir l'entrada del costat del menjador.

I4, I5

Faran servir l'entrada principal, fent files al costat de les escales del porxo.
Pujaran al seu pis per l'escala del costat de direcció, a continuació dels alumnes del Cicle Superior.

· A Ed. Primària l’entrada a l’escola es farà de la forma següent:

Cicle Inicial,
Cicle Mitjà

Faran files al pati del carrer Ventura Gassol i pujaran al seu pis per l'escala del costat de la consergeria.

Cicle Superior

Faran files al pati principal i passant pel costat de les files de P4 i P5 pujaran per l'escala del costat de direcció, deixant lliures les escales per l'accés del Cicle Infantil a la 1ª planta.

Featured Image

Escola Josep Janés