ESCOLA EL CARME-VEDRUNA MANLLEU
Des de 1856 fent història a Manlleu
3r / Contes a la Ràdio

La idea va sorgir a tres bandes, com el billar. En la programació d’aula el conte hi té un lloc preferent. La Pepa Lavilla (actriu professional) presenta un projecte de dramatització de contes amb la mainada a  la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Manlleu,  aquest el veu interessant i ja només faltaven els aspirants a guionistes, actrius i actors radiofònics. I d’on van sortir? De les aules de tercer de primària de l’escola El Carme-Vedruna de Manlleu. Aquí us presentem els tres treballs, que gràcies a la ràdio local (Ràdio Manlleu 107.00 FM), van sortir en antena el dia 21 d’abril. Posteriorment el dia de Sant Jordi es van emetre en directe a la Plaça de Manlleu plena de gent. Esperem que en gaudiu del nostres conte, nosaltres ja n’ hem gaudit.

"Abiyoyo"

Memòria del treball

"Els vuit cabridets i el llop"

Memòria del treball