ESCOLA MARIA-MERCÈ MARÇAL

CLICA AL BLOC

ACTUALITAT L'ESCOLA ACTIVITATS FESTES AMPA
QUÈ ÉS L'AMPA?

L'AMPA és el moviment associatiu de pares i mares d'alumnes que pretén defensar el model educatiu d'escola pública tot col·laborant amb la Comunitat Educativa.

PER QUÈ SERVEIX L'AMPA?

Els pares i mares de l'AMPA treballen voluntàriament amb l’escola per oferir idees, dinamitzar i desenvolupar models de projectes educatius de qualitat. Treballem conjuntament amb els mestres, les entitats i les administracions públiques per fer dia a dia millor l’educació dels nostres fills i filles.

COM SER SOCI DE L'AMPA MARIA-MERCÈ MARÇAL?

Per ser soci de la nostra AMPA i poder gaudir dels avantatges que suposa ser integrant actiu cal pagar 35 euros l’any escolar per alumne.
Ser soci permet accedir alumnes, pares i mares a totes les activitats que organitza l’AMPA.

PER QUÈ SERVEIXEN LES QUOTES QUE PAGUEM A L'AMPA?

- L'AMPA MARIA-MERCÈ MARÇAL organitza activitats Extraescolars que duren tot el curs i pretenen complementar la formació escolar i el lleure dels nostres fills i filles.

Com associació de mares i pares som sensibles a la necessitat de conciliar l’horari escolar i laboral de les famílies i per això intentem aportar solucions avinents com el servei d'acollida matinal de 8h a 9h, també al migdia per preescolar de 12 a 13h i per la tarda de 17 a 18 h.

- Organitza i gestiona l'activitat de menjador. Vegeu-ne en el document adjunt el seu funcionament:

NORMATIVA MENJADOR

-S'organitza un servei d'escola oberta per les vacances de Nadal, la setmana del febrer i els últims dies del mes de juny, tot i esperant que el juliol comencin les activitats de lleure que s'organitzen a nivell municipal.

- Col·labora amb l'escola comprant equipament i material necessaris per al bon funcionament del centre escolar.

- Gestiona la venda dels llibres escolars.

- Participa en el projecte "Escola de famílies" que organitza xerrades i tallers sobre l'educació dels fills i filles.

- Col·labora amb l'escola en festes com La Castanyada, el Nadal...i organitza la Festa de Final de curs.

- Prepara sortides familiars que donen la oportunitat de conèixer els pares i mares dels amics i companys dels nostres fills.