Acta de la reunió del Jurat
Webs de Ciència

Acte de lliurament de premis

Reunit al Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, el 12 de novembre de 1998 a les 10 hores, el jurat del III Concurs de Webs de Ciència, organitzat pel Programa d'Informàtica Educativa del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya (PIE) i per la Fundació Catalana per a la Recerca (FCR), integrat per les següents persones:

Sr. Jordi Mas, de la FCR.
Sr. Joaquim Elcacho, periodista científic, del diari AVUI.
Sra. Imma Ros, de Formació del Professorat, secció secundària i col·laboradora del CDEC.
Sra. Núria Aguirre, de Formació del Professorat, secció primària.
Sr. Joan B. Canet, del PIE.

Actuant aquest últim com a secretari del jurat.

Han decidit atorgar els premis del present Concurs de Webs als següents treballs:

Primers premis

Primària

ESO

Batxillerat

La pintura
CEIP Jacint Verdaguer (Sant Sadurní d'Anoia)

Ordinador Pentium Multimèdia, cedit per Domènech Serveis Escolars.

Els Vigilants de la Pluja: Pluja àcida a la Bisbal?
IES La Bisbal (La Bisbal d'Empordà)

Ordinador Pentium Multimèdia, cedit per Siemens.

Projecte mineralia
IES Pius Font i Quer (Manresa)

Ordinador Pentium Multimèdia, cedit per Comelta.

Segons premis (Ex-Aequo)

Els 5 segons premis rebran 4 impressores, cedides per Comelta i 1 impressora, cedida per Wang Global, més un lot de CD-ROMs multimèdia, cedits per ZETA Multimèdia.

Fem un teixit
Escola Santa Clara (Sabadell)

La Vall d'Anglès (La Selva)
IES Rafael de Campalans (Anglès)

El sistema solar
Escola Pia de Granollers (Granollers)

La Pobla i l'Aigua
CEIP Maria Borés (La Pobla de Claramunt)

Els sentiments de les plantes
IES Milà i Fontanals (Vilafranca del Penedès)

Es concedeix a Aula Escola Europea un premi especial consistent en el software Learning space, cedit per Lotus que destaca la seva participació continuada i de qualitat en les diferents edicions d'aquest concurs.

La resta de participants rebran un software d'intranet Lotus Domino Intranet, cedit per Lotus.

El jurat vol felicitar a tots els participants, professorat i alumnat, per la seva participació fent palesa; les seves inquietuds innovadores i el seu esperit de recerca.

Tanmateix, el jurat ha valorat, atenent a l'edat dels alumnes, l'equilibri entre diferents aspectes dels Webs com ara la incidència curricular, el contingut científic -especialment en relació amb la realització d'activitats de treball i de recerca-, l'originalitat en el plantejament i la presentació de la informació, la interactivitat, la interdisciplinarietat del tema abordat i la composició de l'equip escolar que ha elaborat el treball.

Barcelona, 14 de novembre de 1998.