A la Seu d’Urgell, hi ha en parc olímpic, “el Parc olímpic del Segre”, situat al peu de la cornisa de llevant de la ciutat.

Hi ha un canal d’aigües tranquil.les, canals d’inclinació per competició d’aigües braves. També s’hi practiquen el piragüisme, el ràfting, l’hidrospeed... tenen les millors condicions.

Hi ha àrees enjardinades i una terrassa-bar.

-Dos elemens particulars són: la minicentral hidroelèctrica que assegura els cabals d’aigua amb independéncia de l’epoca de l’any i els remuntadors mecànics, que permeten tornar a punt de sortida sense sortir de l’embarcació.

El parc del Segre es va construir per acollir les competicions de piragüismisme i d’eslàlom dels jocs de Barcelona l’any 92, pero s’hi fan competicions de jet ski i d’alt nivell.

El parc del Segre es un lloc exepcional, preparat per acollir el públic i practicar piragüisme, rafting etc. sense perill.

Laura Grau. Sisè.