Som un equip de:

• 350 nens i nenes
  • 550 pares i mares
  • 27 mestres, monitores, personal administratiu i de serveis
  • Som una escola innovadora, catalana, oberta, laica i inclusiva,  vinculada al medi, amb un model de gestió participatiu i democràtic.

Ens proposem formar persones crítiques i autònomes, ciutadans i ciutadanes responsables, compromesos i respectuosos.

Tenim com a objectius prioritaris:

1. Oferir una educació integral, de qualitat, personalitzada i activa, que  ha de permetre als nostres alumnes trobar, triar i comunicar la informació, amb esperit crític, i en un món en canvi constant.
    2. Educar des de la diversitat  en valors:  solidaritat, pau, democràcia, respecte al medi…
    3. Treballar per aconseguir que cadascun dels nostres nens i nenes desenvolupi les seves capacitats i gaudeixi del fet de “saber” i del propi procés d’aprenentatge.