-Projectes relacionats amb l’impuls de l’aprenentatge de les llengües:

Anglès, millores en el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’anglès. Col·laboració amb exalumnes de parla materna anglesa. Auxiliar de conversa.

Àrees en anglès: plàstica CM i CS, i unitats de medi a cada curs de primària.

Llengües romàniques, projecte EUROMANIA.

Impuls a la lectura, biblioteca oberta a les famílies, bibliopati

Setmana del teatre, tot l’alumnat d’educació primària prepara les seves obres per presentar-les la darrera setmana del mes de juny.

Ràdiopati.

-Projecte d’art, formem alumnes creatius i satisfets amb les pròpies creacions plàstiques

-Happy, projecte per a la millora de la resolució de conflictes i, en definitiva de la convivència.

-Projecte d’aprenentatge-servei, amb els avis i àvies de les residències de La Seu.

-Apadrinem el nostre patrimoni, apadrinem la nostra catedral. Els alumnes de cicle superior es preparen per ser un grup d’experts sobre aquest monument emblemàtic de la nostra ciutat.

-Espais d'aprenentatge a Educació infantil. Per tal que   els nens i les nenes siguin protagonistes del propi procés d’aprenentatge, a partir dels seus interessos,   hem preparat i organitzat amb cura nous espais i materials.

Pretenem que els nostres alumnes puguin construir els  propis aprenentatges i desenvolupar al màxim les seves capacitats, a partir de l’observació, l’experimentació, la creació, la construcció, el treball cooperatiu...

-Pla català d’esport, amb l’objectiu d’incentivar la pràctica d’esports en edat escolar  i de fomentar els hàbits saludables.

Fomentem activitats esportives a baix cost i que abracen àmbits diferents.

Sortim a l’entorn més proper.

-Reutilització de llibres de text

-Escola verda, per tal de:

Sistematitzar i millorar l'educació vers el desenvolupament sostenible, incorporant la dimensió ambiental tant en la nostra gestió com en el currículum.

Promoure la participació de tota la comunitat educativa en actuacions encaminades a "l'ambientalització" i el respecte envers l'entorn.

Participar en projectes locals de caire ambiental.

-Acord de coresponsabilitat

Tots aquests projectes s'estructuren, interelacionen i avaluen en el marc d'un acord amb el Departament d'Ensenyament amb la finalitat de definir nous objectius de millora i d'avaluar, cada curs, el funcionament global de l'escola.