Pissarra 32 - març 2008 Pasqua

Pàg. 11

2a trobada del Pla d'Esports

El dissabte 8 de març  es va dur a terme la segona trobada del pla d’esport a l’escola al Ceip Sant Miquel. Allí participaren part  dels nostres alumnes en les diferents activitats programades. Aquestes estaven diferenciades en bàsquet, activitats alternatives amb pilotes grans i diferents tipus de curses com el cros i de sacs. Els alumnes estaven dividits per cicles i anaven passant per les diferents activitats cada cert temps. A més de gaudir de l’activitat física també fomentarem les relacions personals amb alumnes d’altres centres.

esp1
esp2

Curs d'informàtica per alumnes, mestres i pares i mares

Els alumnes que assisteixen al curset d’informàtica que es fa a l’escola per mig del Pla d’entorn ja estan realitzant les seves primeres pràctiques.

Cada grup treballa diferent programari tot i que hi ha cops que coincideixen en algun d´ells.

Els del grup de cicle mitjà han fet servir programes com: Paint(dibuix i color), Openoffice Writer( processador de textos)entre altres.

Els del grup de cicle superior ja treballen : Openoffice Impress(formació de presentacions), Kid Pix de luxe(formació d’escenes pictòriques) així com Paint i Gimp 2 (fotografia).

Les mares i els pares, amb el formador Joaquim Salvadó també estan realitzant un curs d’iniciació a la Informàtica, dos sessions setmanals i que s’acabarà el mes d’abril.

Els mestres, durant aquest trimestre, juntament amb altres mestres del CEIP Sant Miquel, han realitzat un curs d’informàtica amb el formador Francesc Bertomeu i que ha tingut una durada de 30 hores.

inf1
inf2