Història i trets més significatius del nostre poble
Què ha estat, què és i què pot ser el nostre poble

Aprenem a utilitzar el GPS i preparem la ruta
Mapes, waypoints, track, fotografies , ...

Adreces de webs interessants

Impressions i valoracions dels alumnes

Els autors i autores d'aquest Web

Anem al començament on hi ha tots els pobles

El dia 30 de gener del 2006 van venir a l'escola el Quico, la Roser i el Pep del Camp d'Aprenentatge. Ens van ajudar a preparar la nostra ruta (el camí de les fonts).

Primer de tot ens vam dividir en dos grups, mitja classe estava a l'aula d'audiovisuals i l'altre mitja estava a l'aula.

Matí:

Al matí un grup va tocar-li anar a l'aula, estaven amb el Quico. Allà ens van treure un ordinador portàtil per a cada grup i vam marcar el camí amb waypoints. Ens vam fer unes fotos i vam guarnir-les amb el paint shop pro.

En canvi l'altre grup, a l'aula d'audiovisuals, els van ensenyar a fer servir el GPS i la brúixola, i van anar a donar una volta pel poble per amagar unes pistes.

Tarda:

A la tarda tot va ser al revés, un grup preparava el recorregut i l'altre vam anar a l'aula d'audiovisuals per ensenyar-nos el funcionament de la brúixola i el GPS.

Llavors vam sortir pel poble per trobar amb el GPS les pistes que havien amagat el grup del matí.

Ens ho vam passar d'allò més bé!!