Bloc DP
Formació TIC en centres educatius
Pràctica DP110. Presenta el CD-ROM "Little Monster at School"

Little Monster At School és un conte amb diferents opcions de presentació. Cal destacar-ne la interactivitat; l'usuari ha d'activar parts de les escenes del conte, pot avançar al seu ritme o repetir la lectura dels textos de cada escena, etc.

Contingut i ús del programa

El programa pot funcionar en anglès o castellà.

La presentació del conte es fa a partir dels botons que hi ha al menú principal:

• READ TO ME: amb aquesta opció, van sortint les escenes del conte amb les línies de text, les quals són llegides pel programa. La seqüència de les imatges passa automàticament.
  • LET ME PLAY: aquesta opció permet passar les escenes del conte amb les fletxes a voluntat de l'usuari. Permet la interacció de l'usuari, amb el ratolí podem prémer sobre parts de les imatges, les quals presentaran moviment i so. També pot repetir la pronúncia de les línies de text de les escenes. Cal fer clic sobre la icona de la pilota que hi ha al començament del text. També es pot fer clic sobre una paraula determinada, perquè la pronunciï el programa.
  • OPTIONS: aquesta opció permet escollir directament una escena del conte a visualitzar i treballar.
  1. Inseriu el CD-ROM Little Monster At School a la unitat adequada i executeu-lo.
    • Aneu a Inici | Programes | Aplicacions CD-ROM i seleccioneu. (Ordinadors dotació Argo)
  2. Activeu l’idioma castellà. Cal prémer el botó Spanish.

1. Visualitzeu el conte en la modalitat de Read To Me.
  2. Tot seguit, visualitzeu-lo des de l’opció Let Me Play, i interaccioneu en els diferents elements.
  3. Des del botó Options, aneu a alguna escena determinada del conte.

Aquesta pràctica està basada en el curs Informàtica i necessitats educatives especials.