Bloc DP
Formació TIC en centres educatius
Pràctica DP111. Pràctica amb el CD-ROM "Pingu"

El CD d’en Pingu es pot treballar a partir de la seva instal·lació individual a l’ordinador o bé si estem connectats en xarxa, només cal que estigui físicament en el servidor i des de les estacions podem treballar-hi tots alhora.

Pràctica que treballa el joc "Tennis de peix" d'aquest CD-ROM.

1. Inseriu el CD-ROM Pingu a la unitat adequada i executeu-lo.
    • Aneu a Inici | Programes | Aplicacions CD-ROM i seleccioneu . (Ordinadors dotació Argo)
    • Si no està instal·lat, obriu la icona El meu ordinador. Observeu el contingut del CD. Seleccioneu el fitxer Install.exe i executeu-lo. Seguiu les instruccions dels quadres de diàleg per instal·lar-lo.
  2. Des de la pantalla principal d’en Pingu escolliu Jocs.
  3. Escolliu, ara, Tennis de peix, trieu dos jugadors.

1. Premeu el botó de Dificultat i escolliu, de moment, fàcil.
  2. Amb el botó d’Ajuda teniu informació de les tecles a prémer per moure els jugadors, a més de les característiques del joc.
  3. Amb el botó Endavant, comenceu la partida.
  4. Amb el botó Stop, podeu aturar la partida.

1. Si voleu jugar a un altre joc, cal prémer sobre el botó Menú. Per sortir dels jocs, torneu a prémer sobre Menú.
  2. Ara escolliu un Trencaclosques.
  3. Escolliu el de Figures, i la Dificultat de difícil.
  4. Comproveu les altres opcions de Jocs i de Trencaclosques.

Aquesta pràctica està basada en el curs Informàtica i necessitats educatives especials.