Bloc DP
Formació TIC en centres educatius
Pràctica DP117. Treballa amb el CD-ROM "Aprendre música con Pipo" (I)

Pràctica que treballa amb el CD-ROM "Aprende música con Pipo".

1. Introduïu el CD-ROM Aprendre música con Pipo a la unitat corresponent.
  2. En el cas que no estigui instal·lat, obriu la icona El meu ordinador i observeu el contingut del CD. Seleccioneu el fitxer Instalar.exe i executeu-lo. Escolliu l'idioma Català.

1. Seguiu les opcions, per defecte, dels quadres de diàleg per instal·lar-lo.
  2. Una vegada instal.lat, feu doble clic sobre la icona Aprèn Música amb Pipo.
  3. Un cop executat el programa, apareix la pantalla d'inici. Podeu canviar l'idioma, entre altres coses, fent clic a sobre del botó Opcions o bé premeu la tecla F5.
  4. Feu clic sobre el botó Jugar per començar.

1. A la següent pantalla podeu escollir entre Orquestra Clàssica o Banda Rock. Feu clic sobre la primera opció.

1. A cada escenari es pot fer clic sobre diferents objectes i, de forma automàtica, en Pipo us ensenya com es pronuncien les paraules i reflecteix la seva escriptura. Des de la icona es pot intercanviar entre majúscules i minúscules. Feu clic sobre els instruments de l'orquestra.
  2. Des de tots els escenaris, es pot accedir a 3 jocs diferents mitjançant les icones situades a la part inferior de la pantalla:

1. La primera permet acolorir l'escena. La segona, al mateix temps que s'acoloreix un dibuix, s'exercita l'oïda. Amb la tercera, es poden compondre melodies. Feu clic sobre la primera icona i pinteu l'escena. Una vegada pintada, feu clic sobre la icona per anar a la pantalla anterior.
  2. Feu clic sobre la icona Ajuda i esbrineu els jocs amagats que hi ha a cada escenari. Què permeten fer cada una de les icones següents?

1. A continuació, entreu i jugueu amb els altres jocs.