Bloc DP
Formació TIC en centres educatius
Pràctica DP124. Proposta de treball amb el CD-ROM "Games in English"

Pràctica que treballa una proposta de treball del CD-ROM multimèdia "Games in English" de la col·lecció "Playing with English".

1. Inseriu el CD-ROM Games in English a la unitat adequada i executeu-lo:
    • Aneu a Inici | Programes | Aplicacions CD-ROM i seleccioneu . (Ordinadors dotació Argo)
    • Si no està instal·lat, obriu la icona El meu ordinador i observeu el contingut del CD. Feu doble clic sobre el fitxer Setup.exe per començar la instal·lació.
  2. Un cop executat el programa, feu clic a sobre del botó START.
  3. Apareixerà aquesta pantalla d'inici. Vegeu la Figura 1:

Pràctica i exploració espontània:

1. Escolliu una de les activitats de l'índex en dificultat 1 i realitzeu-la fins al final. Quina habilitat comunicativa està practicant l'alumne (Writing, Listening, Speaking, Reading)?.
  2. Per exemple, si escolliu les pilotes de tennis, s'està practicant Listening sobre el lèxic Colours,a partir de la resposta física (TPR), que l'alumne dóna a frases del tipus: Where is the green ball?
  3. El botó vermell a dalt a la dreta permet tornar a l'índex, i el botó verd a baix a l'esquerra permet tornar a jugar en nivells de dificultat diferents.

Exploració guiada:

1. Escolliu l'índex de la dificultat 3, i exploreu-ne les activitats fins a omplir aquest quadre, segons el vocabulari treballat en cada un dels jocs. Consulteu la Figura 2 per localitzar l'exemple del quadre:

Joc o Activitat
Vocabulari treballat
Comunicative Skill
Help the mouse find the cheese... Places, Prepositions, Furniture... Listening

1. Activitats suggerides de l'índex de dificultat 3. Vegeu la Figura 2:

1. Quan acabeu, sortiu del programa.

Aquesta pràctica està basada en el curs Informàtica a l'educació primària.