Bloc DS
Formació TIC en centres educatius
Pràctica DS7. Coneixement de les unitats didàctiques (UD)

Introducció

Les unitats didàctiques són materials curriculars adreçats a educació infantil, primària, ESO, batxillerat i cicles formatius que integren les TIC a les àrees del currículum.

1. Executeu el navegador Firefox.
  2. Escriviu l'adreça http://www.xtec.net/aulanet/ud/, o bé aneu al web de l'XTEC | EscolaOberta | INTERNET A L'AULA i feu clic a l'enllaç Unitats didàctiques.
  3. S'obre una finestra amb el nom XTEC - Unitats didàctiques - (vegeu figura 1).

Figura 1

1. Feu clic a sobre de llengua catalana, i cliqueu, per exemple, a l'enllaç MUDS de MOTS: En aquest món de mones hi ha més bèsties que persones (unitat didàctica amb exercicis sobre lèxic dels animals que pretén que l'alumnat adquireixi nou vocabulari i consolidi o apliqui amb precisió el lèxic que ja coneix), adreçada als alumnes de l'ESO.
    Feu clic a guia i visualitzeu els diferents apartats de la guia didàctica.
  2. Podeu canviar d'àrea curricular: feu clic a sobre de matemàtiques; a continuació, feu clic a l'enllaç Matemàtica financera (continguts teòrics, activitats i exemples resolts. Conté una aplicació per estructurar els càlculs i una col·lecció completa de problemes de les PAU), adreçada als alumnes de batxillerat.
  3. Per acabar la pràctica, podeu entrar a altres àrees curriculars i escollir la UD que més us interessi.
  4. Tanqueu el navegador.