Enrera Mòdul 7
Llengua oral i escrita: resposta de les TIC als problemes d'aprenentatge ---

Exercici 1. Preparació d'una plantilla Word

Seguint les passes de la pràctica 4, prepareu una plantilla Word on l'alumne hagi de completar un text que faci referència a un dibuix (o fotografia) inserit a la plantilla. Caldrà fer-ho amb l'opció Formularios. D'aquesta manera, quan es presenti el document a l'alumnat, aquest només podrà accedir als llocs (camps) que demanen una resposta.

• Inseriu un dibuix o fotografia al document.
  • Redacteu un text que faci referència al dibuix (descripció, preguntes...).
  • En el text, deseu espais en blanc per ser completats per l'alumnat. Utilitzeu els Formularis del Word, opció Campo con texto.
  • Deseu la plantilla amb el nom M6exer1.dot.

Exercici 2. Creació d'un diccionari personalitzat

• A la pràctica 2 heu seguit les passes per a la creació d'un diccionari personalitzat. Concretament heu creat el tecnic.dic.
  • Ara cal que en prepareu un de nou, el contingut del qual seran noms propis (personatges, geogràfics...).
  • Deseu el diccionari amb el nom M6exer3.dic..

Exercici 3

• Enriqueix, utilitzant l'eina dels diccionaris de sinònims del Word, un dels  textos dels fitxers adjunts: