|
Modificació i transformació d'elements
gràfics |
|
|
|
Abans de començar aquest mòdul, convé
que tingueu en compte que els traçats vectorials dels objectes gràfics
tenen una estructura pròpia de posició, grandària i
forma. Si modifiqueu aquestes opcions i afegiu efectes, estendreu una capa
de bits sobre l'estructura bàsica de manera que la forma original
quedarà transformada segons les opcions triades. |
|
|
|
Amb el Fireworks MX 2004, les possibilitats de modificació
i transformació dels elements gràfics se simplifica notablement,
ja que el programa disposa d'un ampli repertori d'eines de creació
gràfica, entre les quals destaquen les màscares, els efectes
i els filtres. |
|
|
|
Fins ara, heu treballat principalment amb tres objectes:
text, objectes vectorials i objectes de mapes de bits. En les pràctiques
que us proposem a continuació, us endinsareu en l'aplicació
d'altres opcions que permeten canviar les propietats bàsiques
dels objectes que heu creat. |
|
|
|
Si bé en algunes de les pràctiques anteriors
ja heu començat a utilitzar algunes d'aquestes opcions, amb
les que us presentem en aquest mòdul ampliareu i completareu l'ampli
repertori de recursos gràfics. |
|
|
|
Objectius |
|
|
|
- Reconèixer les possibilitats de combinar objectes
vectorials i mapes de bits
- Explorar les opcions de traç i pintat.
- Saber emprar els efectes, filtres i textures.
- Saber treballar amb màscares per aconseguir efectes
de destenyit transparent.
- Investigar i utilitzar les màscares per integrar
diferents imatges.
- Combinar les màscares amb efectes i filtres.
|
|
|
|
Continguts |
|
|
|
- Opcions i aplicacions de traç i pintat.
- Opcions i aplicacions de les textures.
- Degradats.
- Efectes tridimensionals.
- Efectes bàsics i filtres.
- Màscares
|
|
|
 |
|
|
|
|