Enrere
Creació i gestió d'entorns web dinàmics (PHP)

1. Exercici. Mòdul de seguiment

A partir del que heu fet amb el mòdul d'Entrevistes, i amb les taules que ja teniu creades, ara cal que feu operatiu el mòdul de Seguiment. En concret, cal que possibiliteu les altes de fitxes de seguiment. També ha de ser possible, igual com a Entrevistes, de veure l'historial de seguiment. Des d'aquí mateix s'han de poder modificar, consultar i esborrar els registres de Seguiment que vulgueu.

La taula seguiment de la base de dades tutoria, ha de tenir la següent estructura :

Taula: seguiment
Camp Tipus Nul Defecte Altres
iden int(10) No autoincrement clau primària
matricula int(11) No 0 index
curs_acad year(4) No 0000
data date No 0000-00-00
origen enum('Tutor/a', 'Junta Avaluació', 'Equip Docent', 'Coordinació', 'Professor/a') No Tutor/a
codiprof varchar(8)
comentari text Si

Recordeu que el Seguiment ha d'incloure totes aquelles informacions que el tutor o la tutora cregui convenients sobre cada alumne/a: informacions de l'avaluació, comentaris de professors, comentaris d'alumnes, etc. A l'enllaç següent podeu accedir a una còpia externa de l'aplicatiu funcional de tutoria, per veure una demostració de l'aplicatiu amb les opcions Entrevistes i Seguiment completament operatives. (Recordeu que es tracta d'un aplicatiu a manera d'exemple, en mode lectura, i que el contingut de la BD no és pot modificar.)

Executa aplicatiu tutoria
Accés a l'aplicatiu de tutoria

Per facilitar-vos la operativitat d'aquest mòdul, us donem els fitxers següents (no inclosos al fitxer m6.zip que vau descarregar a l'inici del mòdul, per executar-ho en local):

Figura 6.E.1. Esquema dels blocs de l'apartat de seguiment de l'alumne /a

Us demanem que creeu els fitxers següents, seguint el model del mòdul Entrevistes.

• segui_alta.php (alta de registres de seguiment de tutoria)
  • segui_cons.php (consulta / conformitat baixa de registres de seguiment)
  • segui_baixa.php (baixa de registres de seguiment)

A més d'això, cal que adjunteu una còpia de la base de dades tutoria (estructura i contingut). Doneu-hi el nom de tutoria.sql.

Un cop comprovat el funcionament dels scripts, heu de comprimir aquests quatre fitxers amb el nom d'identificatiu+m6e1.zip i enviar-lo al vostre tutor/a.

Recordeu d'inserir i actualitzar les capçaleres del fitxers php, ja que són obligatòries en l'entrega dels fitxers.