Projecte
Creació i gestió d'entorns web dinàmics (PHP)

Una vegada escollida l'opció sobre la qual voleu desenvolupar el projecte, cal que informeu de les vostres propostes al tutor/a i que us poseu d'acord sobre el plantejament i desenvolupament. Recordeu que el projecte ha d'èsser accessible des de l'espai personal de pràctiques de l'alumne (hipolit.xtec.cat)

L'alumnat del curs pot triar una de les tres opcions proposades com a projecte final:

Opció A

Instal.lar i documentar la posta en funcionament d'un dels sistemes de gestió presentats en el mòdul 8 pràctica 1 ( excepte moodle, intraweb, joomla, postnuke, phpnuke ja que en la XTEC hi ha material documental al respecte).

La documentació haurà de contenir aspectes d'instal.lació, de configuració i administració del sistema de gestió escollit.

No s'acceptarà cap sistema de gestió sense continguts o exemples del seu ús en un entorn educatiu.

Opció B

Proposta lliure per part de l'alumne/a.

Podeu crear un aplicatiu independent sobre algun aspecte relacionat preferentment amb la gestió de centres. Cal que plantegeu les vostres propostes al tutor/a i que us poseu d'acord sobre el plantejament i desenvolupament.

Presentació del projecte

Per a qualsevol de les opcions proposades, a l'adreça http://phobos.xtec.cat/d116/curs/projecte trobareu més detallat el protocol que s'ha de seguir per a la realització i presentació del projecte, així com altres informacions complementàries.