Les TIC aplicades a les necessitats educatives especials

INSTAL·LACIÓ DE L'OPENOFFICE.ORG - Ver 2.1

Descàrrega del fitxer d'instal·lació

Es pot baixar el fitxer d'instal·lació de l'OpenOffice.org (en aquest moment la versió 2.1) des de la mateixa pàgina web de l'OpenOffice:

Però si us el baixeu des de la pàgina de Softcatalà, ja trobareu la versió en català:

Comenceu la pràctica d'instal·lació de tot l'OpenOffice.org.
  1. Aneu a la pàgina d'inici de la web de Softcatalà.
  2. A l'apartat "El rebost, programari en català", marqueu l'opció Ofimàtica. I, ara, escolliu "Openoffice.org". També podeu accedir-hi directament des de la pàgina d'inici, Seleccioneu, a l'espai "Top 10", l'opció de l'OpenOffice.org.

1. A continuació veureu una fitxa d'informació sobre l'OpenOffice.org i la possibilitat de baixar-vos-el des de diferents servidors, podeu escollir el que vulgueu, a la imatge hem remarcat el primer del llistat.

1. Tot seguit s'obre una finestra on heu de confirmar la baixada d'aquest fitxer. Cal recordar que és un fitxer de més de 95 MB, per la qual cosa necessiteu suficient espai al vostre disc dur de l'ordinador.

1. Valideu l'opció de desar el fitxer. A la següent finestra cal dir a quin lloc del vostre ordinador desarà aquest fitxer. El mateix escriptori és un bon lloc.
  Instal·lació de l'OpenOffice.org

1. Executeu el fitxer "OOo_2.1.0_Win32Intel_install_ca.exe", que teniu a l'escriptori.
  2. Demana descomprimir el fitxer a una carpeta. Podeu acceptar la que suggereix per defecte.
  3. Una vegada descomprimit, comença la instal·lació. Cal anar passant les pantalles amb següent.

1. Cal escollir la instal·lació "completa".

1. No marqueu l'opció de configurar l'OpenOffice com el programa per defecte d'aquests fitxers. Deixeu les caselles sense marcar.

1. Tot seguit comença la instal·lació dels fitxers dels programes de l'OpenOffice.org.

1. En acabar us informa que ha realitzat satisfactòriament la instal·lació. Premeu finalitza.

1. Ara teniu el programa instal·lat. Aneu a Inicia |Tots els programes, trobareu l'entrada de l'OpenOffice.org amb tots els programes.