Discapacitat visual i TIC

El treball de les àrees específiques de ciències, art i geografia heu vist que es pot reforçar utilitzant les TIC des de diferents vesants:

1. Preparar una presentació electrònica amb làmines que permetin a l'alumne/a discapacitat/ada visual revisar el detall o fer l'ampliació que necessiti.
  2. Pàgines web que treballin els aspectes estudiats: atles en línia, galeries d'imatges científiques, museus en línia, visites virtuals, etc.
  Exercici 1:

Prepareu una presentació electrònica que mostri de forma esquemàtica alguna d'aquestes àrees de treball: el cos humà, circuits elèctrics, geografia, art romà, monuments, etc.

Feu unes 4 diapositives i envieu-les al vostre/a tutor/a.

Exercici 2:

Feu una cerca a Internet i feu una proposta de 3 pàgines web que cregueu que poden servir per treballar algun tema específic i que siguin apropiades per a alumnes de baixa visió o amb ceguesa.

Ompliu la taula del fitxer web

Afegiu un comentari al fòrum de l'Educampus amb les vostres propostes.