1. Identifiqueu tots els elements geomètrics que veieu a la figura Bici, i compteu-los: una recta, xx segments, ... i alguns més complicats: triangles, sectors, ... i algunes relacions entre ells: iguals, paral·lels, ...

2. Escriviu-ho tot en un fitxer de text  XXXX_M1, on XXXX són les primeres quatre lletres del vostre identificador de correu.

3. Dibuixeu en una mateixa figura un triangle, un quadrilàter i un pentàgon (que no siguin regulars), i traceu totes les diagonals del quadrilàter i del pentàgon.

4. Deseu-lo com XXXX_M11.FIG .

5. Traceu tres rectes r, s i t, i posteriorment (no abans) el triangle que determinen, amb els tres vèrtexs anomenats A, B i C. Remarqueu el triangle en algun color llampant. Deseu-lo com XXXX_M12.FIG.

6.
  7. Prepareu un mostrari (en una sola pantalla) on es vegin tots els casos d’intersecció de dues circumferències, i d’un segment amb una circumferència. Els punts d’intersecció han de ser una mica gruixuts perquè es vegin bé.

8. Deseu-lo com XXXX_M13.FIG.

9. Dibuixeu una circumferència i traceu en ella una corda (en vermell), un radi (en blau) i un diàmetre (en verd). Si la figura està ben feta, quan desplaceu la circumferència els tres elements seguiran mantenint la seva funció.

10. Deseu-lo com XXXX_M14.FIG.

11. Dibuixeu a la mateixa pantalla un parell d’angles adjacents i un parell d’angles suplementaris. Encara que es moguin els seus punts genèrics han de ser sempre adjacents o suplementaris, segons el cas.

12. Deseu-lo com XXXX_M15.FIG.

13. Prepareu una figura i un petit guió de treball perquè els vostres presumptes alumnes d'ESO descobreixin experimentalment quina és la suma dels angles d’un quadrilàter. Vigileu que l’ordinador no us pot garantir que sempre siguin convexos, i haureu de prevenir els alumnes.

14. Suposeu allò que vulgueu sobre els coneixements que els alumnes tenen de l'ús del programa, però deixeu explícites les vostres suposicions.
    Quant a la geometria, suposeu que els alumnes coneixen els conceptes de quadrilàter, d'angle i la mesura dels angles. Ara bé, NO SABEN quant sumen els angles d'un quadrilàter i sou vosaltres que heu de redactar prou bé el text perquè ho acabin sabent, i amb la satisfacció afegida d'"haver-ho vist" tot sols.
    Deseu la figura com XXXX_M16.FIG.
    Afegiu el text al mateix fitxer XXXX_M1 en què hi ha el text del primer exercici.

Ara compacteu amb Winzip les sis figures i el fitxer de text, anomeneu el resultat XXXX_M1.ZIP i adjunteu-lo a un missatge que enviareu al vostre tutor del curs.