PROGRAMACIË D'APLICACIONS EDUCATIVES AMB VISUAL BASICMĎDUL 2ENRERA
 
Objectius

Practicar i aprofundir en all˛ aprŔs en el m˛dul anterior i saber quŔ sˇn i com utilitzar les estructures de control:

  • If... then... else... endif

  • for... next

  • Do... While

  • Select... Case

Introducciˇ

A vegades es diu que un llenguatge de programaciˇ reuneix tres caracterÝstiques, sentŔncies, variables i estructures de control.

En la prÓctica anterior ja hem comenšat a parlar de les sentŔncies (Val, Str...) i les variables (Dim A As Single...).

Les estructures de control serveixen per dirigir el fluxe del programa i Visual Basic ja cuida d'aix˛ al ser un llenguatge orientat a events amb els mŔtodes de respostes a events, per˛ a nosaltres tambÚ pot interessar-nos canviar l'ordre d'execuciˇ de les instruccions, per aix˛ en aquest m˛dul aprendrem quŔ sˇn i com utilitzar les estructures de control del Basic.

 
PR└CTICA 1 2 3 4
EXERCICIS MĎDUL 2