PROGRAMACIÓ D'APLICACIONS EDUCATIVES AMB VISUAL BASICENRERA

m5p1

E1. Dissenyeu un projecte de preguntes i respostes per a la vostra matèria semblant al de la pràctica. La matriu contindrà 4 camps: la pregunta, dos camps de respostes i un camp addicional per especificar quina de les dues respostes és la bona. El programa presentarà en pantalla la pregunta i les dues respostes. L'alumne haurà d'escollir una de les dues i el programa donarà un missatge en funció de la resposta escollida. No cal que hi poseu gaire preguntes.

La finestra principal del programa ha de quedar més o menys així:

Cal enviar els següents fitxers:
    Fitxer projecte m5p1e1.vbp
    Fitxer formulari m5p1e1.frm
    Fitxer executable m5p1e1.exe
Nota: aquest tipus d'exercicis de pregunta i resposta d'elecció múltiple normalment no es fan així, en lloc d'escriure resposta 1 o 2, es fa mitjançant els botons d'opció .

m5p3

E1. A partir de la pràctica que acabeu de realitzar i utilitzant la base de dades COMARQUE.MDB, (Directori: C:\VBCurs\VBHtml\vibam5\m5p3) que conté una taula anomenada Característiques comarques per a presentar dades en un Data Control com en el formulari mostrat a continuació:

Cal fer notar que l'últim quadre de text, "Densitat de població" no es correspon a cap camp concret de la taula de la base de dades. És un camp que l'heu de calcular a partir dels dos camps anteriors (densitat = habitants / extensió) i per actualitzar-lo, ho podeu fer utilitzant, per exemple, l'event change d'algun dels altres camps, per exemple el codi comarca.

Cal enviar els següents fitxers:
    Fitxer projecte m5p3e1.vbp
    Fitxer formulari m5p3e1.frm