Disseny i creació de pàgines web

Exercici

Incorporació d'eines a la web

Aquest exercici és un exercici lliure, en el que es pot escollir un dels temes vistos en aquesta pràctica.

Podeu escollir, per exemple, posar un formulari, posar una zona reservada en la vostre web, un menú desplegalble, etc..

Un cop escollit el que voleu posar, ho comenteu al vostre tutor o a la vostra tutora, i comenteu els dubtes que puguin sorgir.

L'objectiu de l'exercici és que en el vostre projecte tingueu alguna de les eines vistes de forma funcional.

Un cop acabat, ho afegiu al projecte i envieu un correu al tutor o a la tutora perquè pugui veure el que heu fet.

Recordeu posar l'enllaç de la pàgina que conté el que heu fet.

És molt temptador posar-hi de tot, però millor no ser excessivament ambiciós i escollir només un dels temes, perquè qualsevol d'ells ja té una certa complexitat.

Un cop acabat aquest últim exercici, recordeu mirar a la guia els requisits i les recomanacions sobre el projecte.