Mòdul
Marc general de les TIC i de l'assessorament

Els informes de L'OBSERVATORI DE LES TIC

• Actitud dels docents davant de l'ús de les TIC.
    Referenciem aquí només les conclusions perquè, tot i que és un informe de l'octubre de 2000, entenem que poden ser un bon element de debat sobre si s'han superat determinats aspectes que l'informe posava de manifest.

• L'ús de les TIC per part de l'alumnat.
    Aquest informe és del juny del 2001, però entenem que ens pot ser perfectament útil per centrar el debat sobre l'ús que els alumnes fan de l'ordinador tan a casa com a l'escola. Els informes són rigorosos i per això n'hem seleccionat uns quants:

a- Utilització de les TIC en les àrees d'aprenentatge.

b- Hores d'assistència a l'aula d'ordinadors en diferents tipologies de centre: públic/concertat/primària/secundària.

c- Les TIC a casa.

d- Ús d'Internet.

e- Conclusions: valoracions de l'informe en relació a les TIC i els alumnes i els centres d'ensenyament, els pares, als propis alumnes i a l'ús de les TIC.