|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
|
Competències bàsiques en TIC | ||
|
Primer nivell de concreció de la competència bàsica en Tecnologia de la informació i comunicació (TIC) que l'alumnat ha d'assolir en acabar l'ensenyament obligatori. |
|
|
||
|
||
Àmbit
referit a la utilització de les TIC. |
||
Estudi
del Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu que pretén
identificar les competències en el camp de les Tecnologies de la Informació
i la Comunicació (TIC), realitzat en el marc de la col·laboració entre els
organismes d'avaluació de diferents comunitats autònomes. Es tracta d'una
aportació per posar-nos al dia i canalitzar propostes en allò que constitueix
un dels objectius bàsics de la Unió Europea en el terreny educatiu: el domini
de les TIC en el context de la societat del coneixement. |
||
Desplegament del primer nivell de concreció de les competències bàsiques en MAV, des de l'Educació Infantil fins a Secundària. |
||
Publicació del Departament que es pot descarregar. Un dels documents es refereix a Infantil i Primària, i l'altre a Secundària Obligatòria i Batxillerat. |
||
L'objectiu
de l'estudi era conèixer i difondre les millors pràctiques d’innovació pedagògica
que utilitzaven les noves tecnologies de la informació i comunicació (TIC)
en països desenvolupats. |
||
![]() |
||