|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Normativa |
|||||||||||||||||
Instruccions 2004-2005
|
|||||||||||||||||
S'ha de modificar a 2005-2006
|
|||||||||||||
Extracte Instruccions curs 2004-2005 | |||||||||||||
ANNEX 1 I. ORGANITZACIÓ GENERAL DEL CENTRE 1. Prioritats generals Des de la perspectiva global del sistema educatiu el Departament d'Educació considera aspectes prioritaris a consolidar en tots els centres els propers cursos:
2. Projecte lingüístic 2.2. Coordinador lingüístic, d'interculturalitat i de cohesió social Per tal de potenciar l'aplicació pràctica del projecte lingüístic de centre i coordinar-lo amb el Pla d'acollida i d'integració de l'alumnat nouvingut, que anualment es concretarà en la programació general, es considera prioritari el nomenament del/de la coordinador/a lingüístic/a, que s'encarregui també de l'educació intercultural i de la cohesió social, i que ha de desenvolupar les tasques següents:
II. CURRÍCULUM 1. Decrets d'aplicació El curs 2004-2005 són d'aplicació el Decret 94/1992 de 28 d'abril, pel qual s'estableix l'ordenació curricular de l'educació infantil (DOGC núm. 1593, de 13.5.1992) i el Decret 95/1992 de 28 d'abril, pel qual s'estableix l'ordenació curricular de l'educació primària (DOGC núm. 1593, de 13 .5.1992). ... 5. Tecnologies de la informació i de la comunicació Les tecnologies de la informació i de la comunicació
ofereixen múltiples recursos per a l'acció didàctica
i per a l'aprenentatge de l'alumnat. Aquests recursos, de tipologies diverses
com ara unitats didàctiques, programes d'exercitació i de
simulació, programes lúdics i educatius, entorns per a projectes
cooperatius, aplicacions d'ofimàtica, continguts informatius i
cercadors, tenen un gran potencial per a estimular i centrar el treball
de l'alumnat i, alhora, reforcen la tasca del professorat. .... VI. FORMACIÓ DEL PROFESSORAT ... 1. Programes del Departament d'Educació El Departament d'Educació desenvoluparà programes de formació en els àmbits següents:
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Referències | |||||||||||||
|
|||||||||||||