|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Gestió dels recursos humans
|
|||||||||||||||||
AMPA
|
|||||||||||||||||
Objectius | |||||
Considerant que lescola ja no és la única font de coneixement, és evident que l'educació no pot limitar-se a l'àmbit educatiu. L'impacte major de les TIC (internet, mitjans de comunicació...) es produeix fora de l'escola, i cal un treball conjunt pares-ensenyants. Es tracta d'aprendre junts, mestres-alumnes-pares, i per això s'han de preveure canals de col·laboració amb les famílies: reunions d'aula, xerrades, conferències, campanyes... En aquest sentit, les associacions de mares i pares d'alumnes (AMPA) col·laboren a les tasques educatives de les escoles amb aportacions econòmiques, organitzant festes, festivals escolars, escoles de pares, activitats extraescolars per als alumnes... Es tracta que les activitats TIC organitzades per l'AMPA tinguin una coordinació amb l'escola per no crear dins del propi centre una discriminació entre alumnes que van a les activitats extraescolars del centre i els que no, i per no trepitjar continguts o programari. |
|||||
Continguts | |||||
Cal, també, una organització de les activitats extraescolars en el sentit expressat al punt anterior tot tenint present:
|
|||||
![]() |
|||||
Referències | |||||
|
|||||