|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Gestió dels recursos temporals
i espaials
|
|||||||||||||||||
Horaris
|
|||||||||||||||||
Objectius | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
No cal dir que per poder introduïr les TIC o qualsevol altre àmbit que afecti el currículum, cal una organització de l'horari. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Continguts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sobre això us detallem algunes graelles que s'haurien de preparar i alguns aspectes a tenir present:
Si bé és cert que ja no proposem que sigui una persona la que faci la seva introducció (l'especialista), aquesta podria adquirir un cert protagonisme en els seus inicis i ajudar al mestre/a a tenir una seguretat dins l'aula. Però això, sempre vist des d'una perspectiva conjuntural i no superior a dos anys. I si partim de plantejaments més generals i considerem les TIC no tan sols com una eina de suport a les activitats d'ensenyament i aprenentatge sinó com una oportunitat per plantejar-nos una nova forma d'ensenyar, amb un nou rol com a mestres i amb un alumnat més protagonista del seu propi aprenentatge, ens caldrà una distribució horària diferent de la que estem acostumats. Per poder realitzar activitats d'aprenentatge de caràcter transversal, projectes interdisciplinaris en petit grup o treball individual..., els horaris atribuïts a cada àrea no han de ser tan rígids com per impedir que aquests projectes tinguin el temps necessari per poder realitzar-se. Graelles de planificació GRAELLA PLANIFICACIÓ AULA INFORMÀTICA
ALUMNES QUE ASSISTEIXEN A L'AULA
Graelles de registre d'ús GRAELLA REGISTRE D'ÚS DE L'AULA D'INFORMÀTICA
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Referències | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||