Enrera
Mòdul 3: L'avaluació a Batxillerat LOE
Curs SAGA secundària
  Pràctica
     
 
 
 

Programa de contingència.
Avaluacions parcials de Batxillerat LOE Curs 2010-2011

Entrada de qualificacions, observacions i dades de la Junta

   
Entrada de qualificacions
Entrada d'observacions
Dades de la Junta
   
   
   
Entrada de qualificacions
   
 

La pantalla d'avaluació, mostrarà la relació d'alumnes del grup que tenen assenyalada a la matrícula la matèria que s'ha seleccionat per avaluar.

Atenció!

  • Si detecteu que falta algun alumne, haureu de fer l'anotació de la matèria a la fitxa de la matrícula de l'alumne a SAGA i endemà l'alumne es podrà qualificar de la matèria. (podeu entrar les qualificacions de la resta d'alumnes)
  • Si a la relació d'alumnes d'una matèria hi ha algun alumne que no correspon, (que no cursa la matèria) no li heu d'anotar cap qualificació. Haureu de desmarcar la matèria de la fitxa de l'alumne i l'endemà ja no apareixerà a la relació d'alumnes/matèria.
  • Observareu que hi ha una columna (Pendents) en la que amb un * es senyala els alumnes que la tenen com a matèria pendent a la matrícula.
   
 
 
Pantalla professional per l'entrada de qualificacions
   
 
  • A la pantalla es mostraran totes les qualificacions de les avaluacions parcials.
  • Sols es podran entrar les qualificacions corresponents al parcial actiu, o de les recuperacions de parcials anteriors.
  • El valor de les qualificacions ha de ser un número del 0 al 10, i si una matèria no s'ha d'avaluar (per que l'alumne no la cursa), s'ha de deixar en blanc i sense qualificar.

Després d'haver entrat les qualificacions heu de prémer el botó Desa per enregistrar el valors.

   
   
Entrada d'observacions
   
 

Podeu registrar observacions en relació a una matèria per a tots els alumnes del grup, o per un alumne en concret.

  • Observacions a tots els alumnes del grups que fan una matèria:

Les observacions a tots els alumnes del grup que fan una matèria els podreu anotar en una finestra que s'obrirà al prémer el botó [Observacions del grup] que hi ha al peu de la llista.

  • Observacions a un alumne

Al costar de la cel·la de qualificacions de qualsevol matèria, al prémer la icona s'obrirà una finestra per poder escriure les observacions oportunes. Aquestes observacions fan referència a l'alumne, no estan lligades a cap matèria. Si es vol fer referència un alumne i a una matèria en concret s'ha d'escriure el codi o el nom de la matèria a l'observació

  • Observacions a la sessió d'avaluació

Les observacions de la sessió d'avaluació s'han d'entrar a la pantalla "Dades del les sessions d'avaluació", aquesta pantalla s'activa al prémer el botó [Dades de la junta]

   
   
Dades de la Junta
 

La pantalla "Dades de la junta", permet registrar les dates de les diferents sessions d'avaluació, i les observacions corresponents a cada sessió.

Per activar aquesta pantalla haureu de prémer el botó [Dades de la junta]

   
 
 
Manteniment de les dades de les juntes d'avaluació
   
  Heu de prémer el botó [Desa] per enregistrar les dades
Amunt
Amunt