![]() |
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Pràctica | |||||||||||||||||
El objectiu d'aquesta pràctica és conèixer les diverses modalitats de grups que es poden utilitzar a l'entorn de Saga | ||
Tipus de grups | ||
A la subtasca Gestió | El curs | Grups s'hi troben les següents seccions: |
||
|
||
Utilitzant adequadament aquestes seccions, cada centre podrà definir i gestionar tota la variabilitat d'agrupacions d'alumnes per a desenvolupar les matèries curriculars i/o qualsevol altre activitat. |
||
Grups autoritzats | ||
La pantalla de grups autoritzats és una pàgina informativa que mostra la informació dels grups autoritzats al centre pel Departament d'Educació. | ||
Grups classe | ||
El grup classe és una unitat d’organització, formada pel conjunt d'alumnes que comparteixen un tutor en un pla d'estudis. Un alumne sols pot estar adscrit a un grup classe. Tots els alumnes han d'estar assignats obligatòriament en un grup classe. |
||
Grups d'activitat | ||
El grup d'activitat és una unitat d'organització formada pel conjunt dels alumnes que, en funció del seu currículum, comparteixen docència amb alumnes inscrits en altres grups classe. Hi ha el requeriment de que els alumnes han de ser del mateix pla d'estudis. Es poden fer grups d'activitat per gestionar els grups de tallers, etc.. |
||
Grups complementaris | ||
El grup complementari és una unitat d'organització formada pels alumnes que realitzen alguna activitat (no necessariament lectiva) de forma conjunta. Als grups addicionals es poden assignar els alumnes de forma independent al pla de d'estudis, nivell o grup al que estan inscrits. En aquests grups no hi consten continguts docents i per tant no es poden avaluar. Poden servir per gestionar activitats com ara festes, reunions entre d'altres. |
||
![]() |
||