![]() |
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Pràctica | |||||||||||||||||
L'objectiu d'aquesta pràctica és fer un repàs dels diferents apartats de l'aplicació necessaris per a l'elaboració dels horaris | ||
Preparació de l'aplicació | ||
En el moment d'elaborar els horaris, cal que el centre disposi ja de la plantilla (o si de cas no el té, del professor virtual), del pla d'estudis aprovat, dels grups i nivells i opcionalment, també, dels espais necessaris per a impartir les classes. Molts d'aquests processos han estat objecte d'explicació i pràctiques en mòduls d'aquesta formació o d'anteriors. En aquesta pràctica es repassa el procediment i s'afegeixen tots els registres necessaris per a confegir els horaris |
||
Personal | ||
![]() |
En el supòsit que, malgrat que es disposa del nombre de professors de la plantilla, falti nomenar algun dels professors, que per tant no apareixen a la llista; caldrà doncs crear els professors virtuals, dels quals, malgrat desconèixer-ne el nom, es té definida la tasca docent (grups, tutoria, docència...). Per a fer-ho:
|
|
![]() |
||
Pantalla de gestió dels professors virtuals |
||
En el moment que el centre disposi ja de les dades del nou professorat, només caldrà substituir el professor virtual per la persona real. | ||
|
||
Aules | ||
![]() |
Recordarem el procediment per a crear aules i augmentarem el nombre d'Espais i dependències registrades:
|
|
![]() |
||
Creació d'una nova dependència |
||
|
||
![]() |
||
Llista de dependències del centre |
||
Grups | ||
![]() |
Al mòdul 2, s'ha recordat com fer el tractament i la gestió dels grups. |
|
|
||
![]() |
Recordeu que des de la columna Accions podeu accedir a la icona |
|
![]() |
||