Enrera
Mòdul 6: Gestió d'horaris
Seminari SAGA CFA i AFA
  Pràctica
     
 
 
L'objectiu d'aquesta pràctica és fer un repàs dels diferents apartats de l'aplicació necessaris per a l'elaboració dels horaris
   
Preparació de l'aplicació
   

En el moment d'elaborar els horaris, cal que el centre disposi ja de la plantilla (o si de cas no el té, del professor virtual), del pla d'estudis aprovat, dels grups i nivells i opcionalment, també, dels espais necessaris per a impartir les classes.

Molts d'aquests processos han estat objecte d'explicació i pràctiques en mòduls d'aquesta formació o d'anteriors. En aquesta pràctica es repassa el procediment i s'afegeixen tots els registres necessaris per a confegir els horaris

   
  Personal
   
Pràctica
  • Accediu al menú Centre | Personal | Docent del vostre centre.
  • Comproveu que tots els professors del centre estan entrats. o ne el seu defecte disposeu del professor virtual.

En el supòsit que, malgrat que es disposa del nombre de professors de la plantilla, falti nomenar algun dels professors, que per tant no apareixen a la llista; caldrà doncs crear els professors virtuals, dels quals, malgrat desconèixer-ne el nom, es té definida la tasca docent (grups, tutoria, docència...). Per a fer-ho:

  • Aneu al menú Centre | Personal | Professor virtual.
  • Seguiu els passos descrits a les diferents pràctiques del mòdul 5 d'aquesta sessió d'aquesta formació.
   
 
 
Pantalla de gestió dels professors virtuals
   
  En el moment que el centre disposi ja de les dades del nou professorat, només caldrà substituir el professor virtual per la persona real.
 

 

  Aules
   
Pràctica

Recordarem el procediment per a crear aules i augmentarem el nombre d'Espais i dependències registrades:

  • Accediu al menú Centre | Equipaments i serveis | Espais de dependències.
  • Premeu el botó Nou per tal de poder entrar les dependències.
  • Escriviu el Nom desitjatI i com a Descripció la que considereu.
  • Per acabar premeu el botó Desa.
   
 
 
Creació d'una nova dependència
   
 
  • Comproveu que la nova dependència apareix al llistat.
  • Repetiu el procés per tal que la llista quedi completa.
   
 
 
Llista de dependències del centre
   
  Grups
   
Pràctica

Al mòdul 2, s'ha recordat com fer el tractament i la gestió dels grups.

   
  • Recordeu que els grups han d'estar degudament emplenats i, per tant, han de tenir:
    • Alumnes
    • Continguts
    • Professors
    • Continguts associats als diferents professors
 

Recordeu que des de la columna Accions podeu accedir a la icona per tal de poder modificar qualsevol dels registres que s'han creat i també la icona per poder esborrar-los.

 
Amunt