|  
       TEMES RELACIONATS AMB L'AREA 
        DE PSICOLOGIA I PEDAGOGIA PER SER DESENVOLUPATS EN EL TREBALL DE RECERCA 
      
        - L'alumne amb deficiència psíquica
 
        - L'alumne amb deficiència auditiva
 
        - L'alumne amb deficiència visual
 
        - L'alumne amb deficiència física
 
        - L'alumne amb transtorns per dèficit d'atenció amb hiperactivitat
 
        - La sobredotació
 
         
        - Transtorns del llenguatge escrit
 
         
        - L'autisme
 
         
        - Malalties mentals: esquizofrènia, depressió infantil
 
         
        - La lectoescriptura a l'etapa d'educació infantil
 
        - La inadaptació escolar
 
         
        - La sexualitat davant els alumnes amb deficiència psíquica
 
         
        - Hàbits alimentaris
 
         
        - El joc a l'etapa d'educació infantil
 
         
        - Maltractaments infantils
 
         
        - Centres de menors
 
         
        - Drogodependències
 
         
        - El paper de la dona en el món actual
 
        - La violència de gènere
 
        -  El fenomen de la immigració a les escoles: experiències 
          de centres
 
         
        - La interculturalitat
 
         
        - Societat i escola
 
        - El Bulling
 
         
        - El temps de lleure dels infants i adolescents
 
         
        - El paper de la família en l'educació del seu fill
 
        - Serveis externs al centre escolar i la seva funció educativa
 
        - Associacions diverses a favor de la pau i dels drets humans
 
        - L'escola rural
 
         
        - La transició al món laboral 
 
       
        
      
        
      TREBALLS DE RECERCA REALITZATS 
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
       
       CURS 2001-2002 
       Títol: Les percepcions 
        en l'aprenentatge 
        Alumne/a: Tània Carrasco i Lorena Antolín 
        Tutor del treball: Enric Roca 
      CURS 2002-2003 
        Títol: Els alumnes amb deficiència 
        visual (treball premiat per l'Ajuntament de Manlleu) 
        Alumne/a: Sílvia Ballús 
        Tutor del treball: Cristina Beltrán 
      CURS 2003-2004 
        Títol: La importància del joc a 
        l'etapa de l'educació infantil 
        Alumne/a: Vanessa García 
        Tutor del treball: Cristina Beltrán 
      CURS 2004-2005 
        Títol: L'adquisició d'hàbits 
        alimentaris a l'etapa d'educació infantil 
        Alumne/a: Meritxell Bruguera i Laura Romero 
        Tutor del treball: Dolors Dot 
      Títol: Maltractaments 
        infantils 
        Alumne/a: Ariadna Bigas 
        Tutor del treball: Montserrat Tarradas 
      Títol: La sexualitat 
        a l'adolescència 
        Alumne/a: Cristina Peña i Elisabet López 
        Tutor del treball: Cristina Beltrán 
      Títol: Els alumnes 
        superdotats 
        Alumne/a: Anna Soldevila 
        Tutor del treball: Cristina Beltrán 
      Títol: L'adopció 
        Alumne/a: Sandra Leiva i Anna Font 
        Tutor del treball: Imma Franquesa 
      
      
        
     |