PRESENTACIÓ DELS ESPAIS

9. Entrada edifici nou

10. Pati 1

11. Pati 2

Amb aquestes pàgines volem mostrar les diferentes actuacions que realitzem amb els nostres alumnes relacionades amb els espais verds del centre. De sempre, l'institut ha dut a terme activitats lligades a la protecció i millora del medi i, oficialment som Escola Verda des del 2000. Vam ser un dels centres que vàrem participar en el Projecte Pilot d'Escoles Verdes (1998-2000), però abans , des de l'any 1991, el centre ja havia dissenyat un Programa Integrat d'Educació Ambiental (PIDEA).

Esperem que tothom que ens visiti pugui extreure idees per aplicar-les als respectius centres, ja que som molts els qui treballem en aquest àmbit i tots ens enriquim de tots.

Els nostres espais són els següents:

Més informació:

- IES Antoni Pous