IES Bernat el Ferrer Ntra. Sra. de Lourdes 34 Tel: 93 668 37 62
08750 - MOLINS DE REI Fax: 93 668 70 08
Associació escolar bilateral Comènius 2008-2010

Al institut hem el·laborat un blog per al projecte que estem treballant amb un grup d'alumnes de 4tESO. Es tracta d'una Associació escolar bilateral Comènius que té durada de dos anys, 2008-2010.

Blog del Comènius 2008-2010

Llistat de llibres per al curs 2008-09

El dimecres 9 havíem previst queja es poguessin recollir els llistat de venda de llibres i de reutilització. Els canvis en el currículum, amb itineraris més personalitzats, i la reutilització de llibres ens han impedit poder tenir la documentació preparada.

Aquesta documentació es farà arribar per correu postal a tot l'alumnat a finals de juliol, i també estarà al centre a finals de juliol i al setembre.

Lamentem el retard. Us adjuntem la carta informativa.

Carta informació

Bon estiu,

Informació transport urbà Molins de Rei
Estad�stiques d'inserci� laboral dels cicles formatius

Des de la p�gina web del cicles formatius es poden veure els resultats de les estad�stiques sobre la inserci� laboral dels estudiants que van acabar els seus estudis el curs 05/06.

Resultats de les estad�stiques d'inserci� laboral del cicles formatius.

Borsa de treball dels cicles formatius

A la p�gina web del cicles formatius, ja es pot consultar la seva borsa de treball.

Borsa de treball del cicles formatius.