LINKS d'interès

ESCOLLIU UNA CATEGORIA

Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya. Infinitat de recursos tant per professorat com alumnat.

Espai per a crear, compartir i conèixer tota mena de blogs dedicats a l'educació.

Gran fons d'activitats didàctiques online i recursos per a l'aprenentatge per a l'alumnat.

Vídeos educatius i altres recursos oferts per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (TV3-CatRadio).

Portal d'accés de l'editorial La Galera a totes les activitats educatives i deures digitals dels alumnes

Proveïdora editorial de llibres de text multimèdia que pertany al grup Oceano Editorial.

Plataforma educativa proveïdora de recursos i continguts digitals adaptats a les necessitats de cada professor.

Porta d'accés de la Plataforma Eleven per utilitzar els seus llibres de texts, continguts, activitats i aplicatius educatius.

Accés al catàleg general de la Xarxa de Biblioteques gestionades per la Diputació de Barcelona.

Aplicació per la gestió dels catàlegs de les biblioteques de centres escolars d'arreu Catalunya.

Adreçada a les famílies dels alumnes, on podreu trobar molta informació i orientació pedagògica.

RECURSOS EDUCATIUS

Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.

Projecte d'integració de les TIC (Tecnologies de la informació i de la Comunicació) a les aules i els centres.

Canal Educació, on trobareu tota la informació existent sobre els estudis ofertats a Catalunya.

Xarxa educativa per a la millora als centres educatius i a la ciutadania a Barcelona.

RECURSOS ADMINISTRATIUS

El navegador més destacat del programari lliure.

Google ofereix gratuitament gran quantitat de programes per a la realització de les més diverses tasques.

La gran plana de les descàrregues de software gratuït. Trobareu milers de programes Freeware.

Excel·lent gestor de descàrregues directes aprofitant el màxim de velocitat de la vostra connexió.

Descarrega qualsevol video o imatge de la red, transforma els formats lliurement i tot gratuïtament.

Ideal per crear àlbums web gratuïtament gràcies a bones eines d'organització i un gran espai disponible.

Complet programa gratuït alternativu al Photoshop. Trobareu tot el necessari per editar qualsevol imatge.

Com l'anterior, però enfocat al disseny gràfic. Podreu dissenyar qualsevol forma vectorial sense dificultats.

Reproductor de video i multimedia que ofereix  la màxima compatibilitat a l'hora de reproduïr arxius de tot tipus.

I si la vostra intenció és l'edició de video, Microsoft ofereix gratuïtament (si no el teniu instal·lat) aquest versàtil programa.

Google posa a l'abast de tothom la possibiltat de dissenyar en 3D amb aquesta senzilla però completa eina.

També gratuït, i també per dissenyar en 3D, aquest programa, a més, aprofundeix en l'edició de formes 3D orgàniques.

PROGRAMARI ÚTIL