Pàgina anterior

Retornar

9. Premis per a TR d’estudiants de batxillerat.

Els més interessants per a nosaltres:

PREMIS MONTSERRAT MIRÓ i MARIMON

Premis atrorgats a treballs de recerca realitzats per alumnes d'instituts de Sabadell i Sant Quirze del Vallès.

PREMIS CIRIT

Els Premis CIRIT per fomentar l'esperit científic entre el jovent tenen l'objectiu de fomentar la creativitat científica i l'esperit de recerca dels alumnes d'ensenyament secundari de Catalunya.

Què té en compte el jurat? Tal com diuen les bases, en general es valoren més els treballs d'aplicacions de tècniques de recerca a àmbits i objectius assolibles per alumnes d'aquests nivells, i sobre els quals puguin fer aportacions pròpies, que no pas l'intent d'abastar temes massa generals o complexos, sobre els quals únicament puguin fer reculls o recensions de teories o experimentacions ja realitzades.

En definitiva, es valora l'originalitat del tema, però sobretot el rigor de la metodologia emprada, el volum del treball realitzat, l'adequació al nivell educatiu que cursen els autors, el llenguatge emprat i la claredat i l'ordre en l'exposició.

PREMI ANTONI QUINTANA I MARI DE LA SOCIETAT CATALANA D’HISTÒRIA DE LA CIÈNCIA I DE LA TÈCNICA PER A TREBALLS DE RECERCA D’ESTUDIANTS DE BATXILLERAT

Els treballs han de versar sobre aspectes de la història de la ciència i de la tècnica en qualsevol dels seus àmbits temàtics, cronològics i geogràfics.

Premi  Francesc Noy  d’Humanitats

La Facultat d’Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra convoca el Premi al Millor Treball de Recerca de Batxillerat de Catalunya en qualsevol disciplina d’Humanitats que hagi estat presentat durant el curs acadèmic 2003-04 en els centres de secundària públics, privats o concertats de Catalunya. La Facultat d’Humanitats atorgarà un primer premi de 1.000 € per a l’alumne/a o alumnes autors del millor treball de recerca de batxillerat en Humanitats i un nombre limitat de mencions honorífiques en funció de la qualitat dels treballs seleccionats.

Retornar