Convocatòria anual de les proves per a l'obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria per a l'alumnat que no l'hagi obtingut en finalitzar l'etapa esmentada.

Criteris d'avaluació de cada àrea

INFORMÀTICA

L'alumnat amb la informàtica suspesa haurà d'entrar al moodle de l'Institut Castellet, que és la següent adreça:

Un cop allà, haurà de clicar a la categoria de curs ESO i tot seguit triar 4t.ESO . A continuació, haurà de triar el curs Recuperació Informàtica 4t.ESO .

Allà hi ha un temari comprimit en arxius zip . L'alumne/a haurà d'entrar en aquest directori i descarregarse els 4 arxius. Els haurà de descomprimir amb l'eina winzip o winrar i ja tindrà el temari per l'examen. Aquestes eines es poden trobar a la web www.softcatala.org .

En aquest temari també hi ha exercicis i qüestionaris, i TOTS s'han d'entregar el dia de l'examen.

A més, l'alumne haura de realitzar un escrit sobre la història de la informàtica i realitzar una presentació en Powepoint o Impress. La presentació serà de 10 diapositives i s'haurà de defensar el dia de l'examen.

Per qualsevol dubte, escriviu a l'adreça iescastellet0910@hotmail.es